Куточок психолога

Розділ веде заступник директора з виховної роботи

Соловей Валентина Анатоліївна

Психологічний супровід діяльності навчально-виховного процесу передбачає цілеспрямовану, компетентно сплановану роботу з усіма категоріями учасників – педагогами, учнями, батьками, – з дотриманням принципу наступності. Найважливішим завданням психологічної служби є збереження психологічного здоров'я дітей. Кожному учню необхідна підтримка й допомога у «входженні в нове життя», які зі сторони значущих дорослих батьків, викладачів, майстрів, так і зі сторони психолога. В центрі уваги психологічної служби – особистість, індивідуальність кожного вихованця, його розвиток і захист як основа індивідуальної роботи з учнями. Вивчення індивідуальних особливостей дітей, виховання почуттів, формування ділової спрямованості через групову діяльність, прищеплення інтересу до знань, правильної самооцінки, формування позитивних мотивів в навчанні, розвиток творчих здібностей, засоби корекції психічного стану і поведінки дітей, самопізнання, творчого підходу учнів до навчання. Психолого-педагогічний супровід відстежує динаміку розвитку особистості кожного учня з аступним проектуванням та здійсненням розвивально-корекційних впливів комплексного характеру. Поради психолога ЗДОБУВАЧАМ ОСВІТИ

Бесіда ВІЛ СНІД

Заняття по профілактиці СНІДУ

Особистість на життєвому шляху

Поняття психології її роль у житті людини ЛЕКЦІЯ

Що таке стрес і як ним керувати

Як підвищити самооцінку рекомендації

Психологічна підтримка

ПЕДАГОГАМ

Дещо про гендер

Доповідь вигорання

Доповідь причини суїциду

Конфлікти між учителями і підлітками

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАСИЛЛЯ

Роль мотивації кругл стіл

Що таке стрес і як ним керувати Доповідь

Психолог радить

Втома

Насильство в сім`ї

Поради учасникавм освітнього процесу

Як заповнити дефіцит віри у власні сили

Толерантність

Цікава література

Cадова Я. О. Корекція агресивної поведінки

Андрєєнкова В.Л., Войцях Т.В. ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ДОПОМОГИ В ПЕРІОД КОНФЛІКТУ В УКРАЇНІ

Воронкевич Н.В., Білецька В.В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ПРОЯВУ ДЕВІАНТНОЇ, ДЕЛІНКВЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

Музика О.О. Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Загальна психологія”

Л. М. ВОЛЬНОВА ПРОФІЛАКТИКА ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ

Н. О. Лещук, Ж. В. Савич, O.A. Голоцван. Дорослішай НА ЗДОРОВЯ

В.А. Яремчук, С.Р. Лісова, Ф.Ф. Крампота. Розвиток здоров'язбережувальних компетентностей молоді.

Кашапов М. М. КОНСУЛЬТУВАННЯ ПОСІБНИК!

Д.Д. Романовська, О.В. Ілащук Посібник_ПРОФІЛАКТИКА_ТА_КОРЕКЦІЯ_ПОСТТРАВМАТИЧНИХ_СТРЕСОВИХ_РОЗЛАДІВ